ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- At least High Vocational diploma in Hotel Management or relevant degree
- Minimum of 1 year experience
- Have good English and Thai communication skills both in written and spoken
- Candidates with additional languages skills (Mandarin, Cantonese, Japanese, Korean, Aralias,?) will receive special consideration.
- Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
- Able to work in shift
- อายุไม่เกิน 40 ปี
- รักงานบริการ ทำงานเป็นกะได้ มีความอดทนสูง
- ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ หากมีประสบการณ์พิจารณาพิเศษ
- สามารถสื่อสารภาษาอังกฤษได้
To be responsible for the overall care and service for guests throughout their stay. Greet and meet and assist guest upon the arrival and escort to their rooms. Assists and follows up guests? requests and inquiries. Provide information and service based on the hotel standards and policies.
To include reservations, information and cashiering. Front desk shall also be responsible for general surveillance (assisted by security) 24 hours, and report to front office manager immediately in case of emergency.
1.พนักงานต้อนรับส่วนหน้า
2.ให้บริการ Check in-Check out
3.งานเอกสาร
4.แคชเชียร์
- เงินเดือนประจำ
- Service Charge
- อาหารฟรี 2 มื้อ
- ชุดยูนิฟอร์มพนักงาน
- วันหยุดรประจำสัปดาห์ วันหยุดประเพณี วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- ประกันสังคม
- ปรับเงินเดือนประจำปี+ประเมินผลงานประจำปี
- โบนัสตามผลประกอบการ
- กิจกรรม Outing
- กิจกรรม Staff Birthday
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ PVD
- ประกันชีวิต
- ประกันอุบัติเหตุ
- อื่นๆ
**สามารถโทรนัดวันสัมภาษณ์เบื้องต้นได้เลยคะ**
โทร. 0634641013 หรือ line ID : 0634641013
KLUB HOTEL
22/1 ซอยสมประสงค์ 2 (เพชรบุรี 13) แขวงถนนพญาไท เขตราชเทวี กรุงเทพมหานคร 10400 www.klub-hotel.com