×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Front Office Manager (GO! Hotel ศรีราชา)

Posted on : March 21, 2025 Views : 211
image

เงินเดือน (บาท)

30,001 - 40,000

image

ประสบการณ์

3 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 40 ปี

image

สถานที่ทำงาน

ชลบุรี

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Requirements:

- Bachelor?s degree in Hotel Management or any related
- Prior experience in hotel front office operations is a must
- Be able to work shifts, weekends, and public holidays
- Previous experience in a Front Office management role
- Good command of English both spoken and written
- Work location at GO! Hotel ศรีราชา จ.ชลบุรี

รายละเอียดงาน

Roles and Responsibilities:

- Oversee in all matters relating to the day-to-day operations of Front Office operations
- Handling all guest complaints, as well as internal customer complaints and enquiries in a courteous and efficient manner
- Ensure to maintain the highest level of quality in both service and product including the design of training plans for all Front Office/GSA team members
- Ensure all Standard Operating Procedures are being adhered to and continue to capture best current practice in relating to front office and service operations
- Ensuring the team has the most up to date knowledge of the property

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ K.Sanicha email telephone

Central Pattana PCL

-
ตำแหน่งงานอื่นๆ จาก Central Pattana PCL