×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Agent (GSA)/Cafe Guru

Posted on : March 21, 2025 Views : 120
image

เงินเดือน (บาท)

10,001 - 15,000

image

ประสบการณ์

1 ปี

image

อายุ

อายุไม่เกิน 35 ปี

image

สถานที่ทำงาน

กรุงเทพ

สุขุมวิท

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวส

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Good communication skills in English (other languages are a plus)
-Friendly, service-minded, and positive attitude
-Able to multitask and work in a fast-paced environment
-Basic knowledge of hotel front office and caf? operations
-Team player with attention to detail
Previous experience in hospitality or caf? service is an advantage

รายละเอียดงาน

-Welcome and assist guests during check-in and check-out
-Handle guest inquiries, bookings, and provide local information
-Ensure high levels of customer satisfaction at all times
-Support daily operations at the caf?, including taking orders and serving
-Maintain cleanliness and presentation standards in both front desk and caf? areas
-Work closely with team members to deliver smooth and friendly service

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณฐาปนันท์ email telephone

บริษัท เอเวอร์กรีน ฮอสพิทัลลิตี้ จำกัด

172 ซอยสุขุมวิท 20 แขวงคลองเตย เขตคลองเตย กรุงเทพมหานคร 10110