ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ชาย
full-time
- Previous experience in hospitality or hotel management, preferably in a management role.
- Strong leadership and management skills.
- Excellent customer service and interpersonal skills.
- Ability to work independently and make decisions in a fast-paced environment.
- Good organizational and multitasking abilities.
- Proficiency with Comanche System.
- Strong written and verbal communication skills.
- Basic knowledge of financial procedures and reports.
- Availability to work overnight shifts, including weekends and holidays.
The Night Manager oversees the hotel operations during the night shift, ensuring smooth operations, guest satisfaction, and security. This position requires effective leadership, communication, and problem-solving skills, as well as the ability to handle various administrative duties and resolve guest concerns.
The Night Manager will also supervise night staff, manage the front desk, and ensure all hotel systems and procedures are adhered to during nighttime hours.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com