×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

ADMIN

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

หญิง

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

1. Thai Only
2. minimum 1 year experience in Hotels
3. Proficiency in English
4. Energetic, polite and focus individual with Excellent communication and problem solving skills

รายละเอียดงาน

Manage data in spreadsheets and reports
? Keep records and reports up to date
? Help maintain the budget plan
? Organize and schedule meetings and events
? Supervise other staff and delegate responsibilities
? Handle technical issues in their area of expertise
? Carry out clerical duties, including answering phones and preparing documents

สวัสดิการ

1. 6 days off per month
2. Bonus
3. Uniform provided (T-Shirts)
4. Health Insurance
5. SSO
6. Duty Meal

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ ฝ่าย HR email telephone

iSanook Hotels & Resorts

118,118/8 ตรอกสองพระ ถนนสี่พระยา แขวงมหาพฤฒาราม เขตบางรัก กรุงเทพฯ www.i-sanook.com
ปิดรับสมัครแล้ว