×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Concierge

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Thai Nationality
- Bachelor- s Degree in Hospitality or Tourism Management or related field
- Good computer and English skills
- Pleasant personality, strong people skills
- Well-organized with strong attention to details
- Able to work under pressure, self-motivated and fast learner

รายละเอียดงาน

- Delivers the brand promise and provide exceptional guest service at all times.
- Provides excellent service to internal customers as appropriate.
- Be familiar with the hotel?s products and services and policies.
- Handles all guest and internal customer complaints and inquiries in a courteous and efficient manner, following through to make sure problems are resolved satisfactorily.
- Ensures all guests' messages, mail and parcels are handled and distributed promptly.
- Ensures that all guest requests and requirements are attended to promptly and handled in the correct manner. Runs errand for guest as and when required
- Ensures guest comments are channeled to Chief Concierge for follow up.

สวัสดิการ

- 5 days working
- 2 free meals per day
- Uniform
- Service charge
- Social security
- Life & Health insurance
- Provident Fund
- Complimentary stay in Hyatt worldwide

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

GRAND HYATT ERAWAN BANGKOK

494 Ploenchit Road, Lumpini, Pathumwan, Bangkok 10330 bangkok.grand.hyatt.com
ปิดรับสมัครแล้ว