ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
หญิง
full-time
ไม่ระบุ
? Ability to maintain and develop an elegantly appointed environment, with creating a great smile and personality in ensuring that guests are welcomed and greeted at the door with an excellent smile and verbiage. Also having a proper system in ensuring all guest details are in place in the repack for future guest preference. The impact at the door should ?wow? the guest till the end of the meal.
? Maintain a friendly yet obstructive manner with guests. Always with a smile and showing an unhurried experience by maintaining a calm and professional approach.
? Consistently ensures a correct service standard above the given expectation by the team.
? Develops, implements and analyses overall station plan and sitting for restaurants.
? Focusing in planning and maximizing a maximum sitting in each restaurant with proper sitting plan in the table reservation system.
? Printing of regular menu and buffet tags
? Updating reservation and VIP?s on the daily briefing
Our Benefits / สวัสดิการพนักงาน
1. Service Charge
เงินค่าบริการ (สำหรับประจำจะได้รับ 100% พนักงานชั่วคราวจะได้รับ 50%)
2. Vacation Leave (Start from 8 Days - 20 Days)
วันหยุดพักร้อนประจำปี (เริ่มต้นที่ 8 วัน - 20 วันต่อปี)
3. Public Holiday Leave / 17 Days
วันหยุดนักขัตฤกษ์ 17 วันต่อปี
4. 2 Days off per week
วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
5. Birthday Leave
วันหยุดประจำวันคล้ายวันเกิด
6. Team Member Meal
อาหารสำหรับพนักงาน
7. Uniform
ชุดพนักงาน
8. Group Insurance & Dental
ประกันชีวิต/อุบัติเหตุ/สุขภาพ (รวมครอบครัวสำหรับพนักงานประจำ) และค่าทำฟัน
9. Provident fund
กองทุนสำรองลี้ยงชีพ (นายจ้างสมทบ 100% โดยไม่นับอายุงาน)
10. Go Hilton Benefit
ส่วนลดค่าห้องพักในเครือ Hilton ทั่วโลก
11. Food & Beverage Discount
ส่วนลด 50% สำหรับอาหารและเครื่องดื่ม
12. Annual Medical Check-up
ตรวจสุขภาพประจำปี
13. Social Security
ประกันสังคม
Millennium Hilton Bangkok
Millennium Hilton Bangkok 123 Charoennakorn Road, Klongsan, Bangkok 10600 Tel: +662-442-2384, Website: www.hilton.com www.hilton.com