×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Asst. IT Manager at Ascott International Management Thailand

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications:
Bachelor's degree in computer science, Information Systems, or a related field.

Experience:
8 years? experience in IT support, computer setup, troubleshooting and hotel hospitality systems.

Competencies:
1. Good communication in English and Thai, both in speaking and writing.
2. Good in user service support and user training skills.
3. Work focused with good attitude to work and creative thinking.

รายละเอียดงาน

Responsibilities:

1. Assists to ensure that the hotel?s computer system both hardware, software and network is fully accounted for, properly maintained and reliable.
2. Assist with information technology support and troubleshooting ensuring the highest level of computer performance, efficiency, and security.
3. Assist with the installation of new hardware and software and help train employees on its use.
4. Apply and maintain company IT system policies.
5. Handle hotel guest internet support case, network issue, and provide in room guest internet support.
6. Able to work after office hours as well as during the weekend/public holiday when required.

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2019 image
10,000.00 บาท
ตุลาคม 2019
image
10,000.00 บาท
กันยายน 2019
image
10,500.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ คุณสถิตย์พงศ์ วิทยานพรัตน์ email telephone

Ascott International Management (Thailand) Ltd.

No. 219/13, Asoke Tower 5th floor Soi Sukhumvit 21, Asoke Rd., Khlong Toei Nuae, Watthana, Bangkok 10110, Thailand www.the-ascott.com
ปิดรับสมัครแล้ว