ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
The position is concerned with maintaining the highest level of service and attention at the Lobby area, to ensure all policies of the Hotel are carried out at all times and to undertake any other duties and responsibilities as required by Management
1.To be thoroughly knowledgeable of all systems and procedures used in the Guest Relations Department in order that he / she can give effective supervision to the team member.
2.To assist in the hiring, training and supervision of all Guest Relations team member and Trainee.
3.To ensure staffing levels are appropriate and in accordance with the policies and to complete duty rosters.
4.To ensure that rooms and amenities are properly allocated for all arriving guests, and are greeted at check-in.
5.To ensure that arriving VIP rooms are checked by Guest Relations team member for proper set-up of amenities as well as other concerns relating to Housekeeping and Engineering.
1.พนักงานประจำ
2.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
3.เซอร์วิสชาร์จ
4.มีอาหาร 3 มื้อ/วันทำงาน
5.วันหยุดพักผ่อนประจําปีตามระดับพนักงาน
6.วันหยุดนักขัตฤกษ์
7.ประกันสังคม
8.เครื่องแบบพนักงาน
9.ประกันกลุ่มตามระดับพนักงาน
10.กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
ไม่ข้อมูล
Conrad Bangkok Hotel
87/3 ถนนวิทยุ แขวงลุมพินี เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330