×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Customer Assistant Rassian ติดต่อคุณผึ้ง 064-5959333

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ไม่จำกัดวุฒิ

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Education: bachelor or above
Experience: Not required but experience would be an advantage
Characteristics/Skills: Creative, Reliable, and Communication skills
Language: Thai/Russian

รายละเอียดงาน

The Customer Representative is responsible for welcome, facilitating and helping customers in the store (under the company policy) to ensure that superior shopping experience and total customer satisfaction are delivered.

Principal Accountabilities:

1. Warmly welcome all customer. And help them to pick up trolley or basket.
2. Advise the store service (Offiine and Online), the promotion (seasoning or member) and lead them to the product's location.
3. Able to be an expert in duty grocery zone, Product representative with a good personality and good attitude.
4. Understand clearly about present promotion and price, Understand what customer need.
5. Helping and find Solution for the customer, to be the translator.
6. To Survey type of product or the product that customer cannot find and the product unavailable to sell
7. To enhance customer satisfaction by providing the excellent service and communication to customers both of Thai and Foreigner
8. To provide Tops information and product knowledge to customers.
9. Assists in the management of the compilation and distribution of Customer Relation trends.
10. Assists customers as needed via cross-selling, up-selling and add-ons skills. Must be up to date on Policies, Procedures, Product Knowledge and Selling Skill
11. Works with third party to ensure seamless handling of all Customer questions and concerns.
12. To facilitate and help his/her subordinates to manage the department smoothly and timely.
13. To communicate company message to the team correctly and efficiently and provide their feedback to Tops management.
14. To coordinate with all Tops support team to make overall projects and assignments from Management achieved the target.
15. To ensure that proper safety procedures are being used.
16. To get self-updated with new Tops working process and procedures.
17. Survey customer need, customer satisfaction with customer and summary report to store manager and District director

สวัสดิการ

- Provident Fund
- Staff training and development
- Overtime
- Accommodation allowance (in other provinces)
- Scholarship/ education allowance
- Marriage gift
- Ordination gift
- Per diem
- Social security
- Health insurance
- Accident Insurance
- Flexible working hours
- Employee's uniform
- Funeral payment support
- Performance/results-based bonus
- Annual bonus

Service Charge

พฤศจิกายน 2023 image
5,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ - email telephone

บริษัท เซ็นทรัล รีเทล คอร์ปอเรชั่น จำกัด (มหาชน)

อาคารเซ็นทรัล สีลม ทาวเวอร์ ชั้น 2 เลขที่ 306 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพมหานคร 10500 www.centralretailcareers.com
ปิดรับสมัครแล้ว