ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
หญิง
full-time
1.Bachelor Degree in any field
2.Minimum 2 years of experience in similar position
3.Strong in inter-personality and leadership skill
4.Proficiency in English and computer literate
5.Good health, mature and pleasant personality and neat appearance
6.Able to cope with pressure
1.Performs all given duties as assigned by Asst. Banquet Manager.
2.Responsible for all paper works within Banquet Admin.
3.Responsible for printing materials.
4.Check daily events for function sheet and issuing.
5.Delivery the document of all function detail to other Dept. concerned.
6.Copy event order/menu proposal/memo as assigned.
7.Give information to the customer while answering the phone in the absent of BQ. Co.
8.Responsible of the duties, in the absence of secretary.
9.Contact and liais with concerned department to make sure they have correct information on each function.
10.Attend training classes as assigned.
สวัสดิการ
1.ประกันสังคม
2.ประกันชีวิตกลุ่ม
3.อาหารพนักงาน
4.ชุดพนักงาน
5.วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
6.พักร้อน,วันหยุดนักขัตฤกษณ์
7.เซอร์วิจชาร์จ
8.ตรวจสุขภาพประจำปี
9.เงินช่วยเหลือพนักงานและครอบครัว
10.กองทุพสำรองเลี้ยงชีพ
ไม่ข้อมูล
Centara Life Government Complex Hotel & Convention Centre Chaeng Watthana
120 หมู่ที่ 3 ชั้น 1 อาคารศูนย์ประชุม ศูนย์ราชการเฉลิมพระเกียรติ ๘๐ พรรษา ๕ ธันวาคม ๒๕๕๐ ถนน แจ้งวัฒนะ แขวงทุ่งสองห้อง เขตหลักสี่ กรุงเทพมหานคร 10210 www.centarahotelsresorts.com/centra/cgc/