×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Operations Manager (Sukhumvit 11 and Sukhumvit 8)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Degree in Hospitality, Business, Tourism and/or related fields.
- Minimum of 3 years' experience in a similar role with dedicated experience as either Front Office Manager or Room Divisions Manager plus demonstrated supervisory experience across other functions within the Hotel.
- Friendly, enthusiastic with excellent communication and interpersonal skills.
- Exceptionally organized with the ability to efficiently priorities manners.
- Ability to remain calm when under pressure.
- Ability to work a flexible roster including mornings, evenings, weekends and public holidays.
- Competent with Microsoft Office and previous experience of MICROS and Comanche system would be advantage.

รายละเอียดงาน

- Overseeing the day-to-day hotel operations.
- Be responsible for assisting with the planning and managing of the operations of the hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owners) satisfaction and quality service while meeting/exceeding financial goals.
- Enforce standards and, to guarantee a consistently high-quality guest experience.
- Creates a culture which is service focused, positive and driven to succeed, open to change and creative in approach.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction.
- Fosters the talent within the department to ensure that all reporting HODs and Talents are effective in their current roles and developed to the next level.

สวัสดิการ

- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities

Service Charge

มีนาคม 2025 image
14,202.00 บาท
กุมภาพันธ์ 2025
image
15,416.00 บาท
พฤศจิกายน 2024
image
10,467.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Human Resources Department email telephone

Salil Hospitality

สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว