ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Degree in Hospitality, Business, Tourism and/or related fields.
- Minimum of 3 years' experience in a similar role with dedicated experience as either Front Office Manager or Room Divisions Manager plus demonstrated supervisory experience across other functions within the Hotel.
- Friendly, enthusiastic with excellent communication and interpersonal skills.
- Exceptionally organized with the ability to efficiently priorities manners.
- Ability to remain calm when under pressure.
- Ability to work a flexible roster including mornings, evenings, weekends and public holidays.
- Competent with Microsoft Office and previous experience of MICROS and Comanche system would be advantage.
- Overseeing the day-to-day hotel operations.
- Be responsible for assisting with the planning and managing of the operations of the hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owners) satisfaction and quality service while meeting/exceeding financial goals.
- Enforce standards and, to guarantee a consistently high-quality guest experience.
- Creates a culture which is service focused, positive and driven to succeed, open to change and creative in approach.
- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction.
- Fosters the talent within the department to ensure that all reporting HODs and Talents are effective in their current roles and developed to the next level.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com