×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Receptionist (พนักงานต้อนรับ)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- High school diploma or equivalent additional education in hospitality or a related field is a plus.

- Previous experience in Receptionist or in a customer service role in Luxury hospitality or residential service is preferred.

- Exceptional interpersonal and communication skills

- Impeccable grooming and professional appearance.

- Strong problem-solving skills abilities and attention to detail

- Impeccable attention to detail and the ability to anticipate resident needs.?

- Ability to work gracefully under pressure in a fast-paced environment.

- Proficiency in using property management software and Microsoft office suite.

- Knowledge of local cultural events, attractions, and lifestyle offerings.?

- Availability to work flexible hours including evenings and weekends, to accommodate resident needs.?

- A passion for delivering exceptional resident experiences and a commitment to exceeding expectations.?

- Good communication skills/Good English Language skills.?

รายละเอียดงาน

- Greeting residents and guests with a warm and professional attitude, providing a memorable arrival. Assist with move ? in and move - out, inquiries, maintain an organized and efficient front desk area.

- Resident relations: Engage residents in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offering.

- Address resident concerns and requests promptly and effectively striving to exceed their expectations in a professional manner including asking questions of residents to better understand their needs and watching, listening.

- Communication: manage incoming calls, message, parcel, ensuring accurate and timely communication

- Assist with resident notifications, event announcements and important updates.

- Maintain accurate residents? records and information.

- Assist with administrative duties, including managing packages, mail, and deliveries.

- Security and Safety: monitor access to the residence and enforce security protocols. Respond to security or safety concerns and coordinate with appropriate authorities as needed.

สวัสดิการ

- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพพนักงาน
- ประกันสุขภาพครอบครัว

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

The Royal Aspen MQDC Town Limited

บริษัท รอยัล แอสเพน เอ็มคิวดีซี ทาวน์ จำกัด 695 หมู่ที่ 12 ตำบลบางแก้ว อำเภอบางพลี จังหวัดสมุทรปราการ 10540 https://mqdc.com/aspentree/wellness-info/health#
ปิดรับสมัครแล้ว