×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Sales Coordinator (ผู้ประสานงานฝ่ายขาย)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Education: High School Diploma required, Bachelor's Degree preferred

Experience:1-2 years administrative support experience, additional hotel front desk experience is preferred

รายละเอียดงาน

-Support the Sales & Catering team administratively including correspondence, preparing reports and assisting with reservations.
-Provide telephone and message support for the department and respond to inquiries in a timely, clear and pleasant manner.
-Exercise decision making skills to direct requests both internal and external.
-Maintain guest profiles, contacts and additional necessary records used in the Sales & Catering operation.
-Assist the Sales & Catering team with the preparation of contracts, proposals and addendums and track the completion status.
-Act as liaison between Sales & Catering Managers and clients in Sales & Catering Managers' absence. Take booking inquiry information via phone and prepare proper paperwork.
-Handle reservations for VIP guests and clients.
Ensure that all arrangements, including upgrades and amenities, are handled properly.
-Coordinate with other departments through verbal and written instructions.
-Block group & meeting space specifications and ensure that accurate information is collected and entered in the reservations system.
-Communicate with all hotel departments as appropriate.
-Ensure prompt attention to time sensitive requests by hotel colleagues.
-Order office supplies and collateral inventory for Sales & Catering Department and Executive Offices.
-Complete additional projects as assigned.
-Assists sales and catering team in the preparation of Banquet Event Orders and internally distributes to departments when necessary.
-Assists front office team, General Manager and sales team with travel agent and corporate reservations.
-Assists sales, catering and accounting team with scheduling, collecting and ensuring accurate and on time delivery of group deposits.
-Prepares detailed and quality Group Resumes and internally distributes to all necessary departments in an effort to proactively and appropriately convey pertinent group information to team.

สวัสดิการ

สวัสดิการดี
- มีเงินเดือน
- ค่าบริการ
- อาหารพนักงาน
- เครื่องแบบพนักงาน
- ประกันสังคม
- ประกันสุขภาพกลุ่ม
- สิทธิของพนักงานเครือฟูราม่า

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

FuramaXclusive Sandara HuaHin, Cha am Beach

ตั้งอยู่เลขที่ 243 ถ.ร่วมจิตร ตำบลชะอำ อำเภอชะอำ จังหวัดเพชรบุรี 76120 www.furamaxclusive.com
ปิดรับสมัครแล้ว