×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Relations Supervisor (Mercure Pattaya Ocean Resort)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวส

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Minimum of 3-year experience in hotel Front Office.
- Experience from international brand will be advantage.
- Minimum high vocational in any field.
- Good command of English and computer literate.
- Pleasant personality.

รายละเอียดงาน

- Assists Front Office Manager in running the daily operations in connection to guest relations.
- Ensure and provide flawless, professional and high-class guest service experiences.
- Respond to guests needs and anticipate their unstated ones.
- Expect and react promptly to guests? requirements and inquires.
- Actively listen and resolve guests? complaints in accordance to hotel standards.
- Oversee and coordinate all arrivals and departures of special guests.
- To contribute to overall operational efficiency by performing other relevant duties as assigned.

สวัสดิการ

Working at Mercure Pattaya Ocean Resort

- Attractive salary
- Service Charge
- 8 day-off a month
- 9 working hours including break
- Public Holiday/ Annual Vacation/ Birthday Leave
- Provident Fund
- Group Insurance
- Annual medical check-up
- Staff Room Rate & Free Night Benefit
- Training and Development Program
- Career opportunity with Accor

Service Charge

ธันวาคม 2024 image
15,275.00 บาท
พฤศจิกายน 2024
image
14,885.00 บาท
ตุลาคม 2024
image
11,418.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

Mercure Pattaya Ocean Resort & ibis Pattaya

463/100 หมู่ที่ 9 ถ.พัทยาสายสอง ต.หนองปรือ อ.บางละมุง จ.ชลบุรี
ปิดรับสมัครแล้ว