ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor?s degree in a related field.
- Prior experience as a receptionist or in a related field.
- Consistent, professional dress, and manner.
- Good written and verbal communication skills.
- MS office including Word, Excel, and Outlook.
- Good time management skills.
- Experience with administrative and clerical procedures
- Able to contribute positively as part of a team, helping
out with various tasks as required.
- Greet clients and visitors with a positive, helpful
attitude.
- Assisting clients in finding their way around the office.
- Announcing clients as necessary.
- Helping maintain workplace security by issuing,
checking, and collecting badges as necessary and
maintaining visitor logs.
- Answering phones in a professional manner, and
routing calls as necessary.
- Assisting colleagues with administrative tasks.
Performing ad-hoc administrative duties.
- อาหารระหว่างทำงาน
- วันหยุด 4 วัน ต่อเดือน
- ประกันสังคม
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ 18 วัน
- Incentive 2,000 - 3,000 บาท
- Commission (เฉพาะพนักงานแผนก Front Office)
ไม่ข้อมูล
Peace Land Khaosan/ U Place Co., Ltd.
105 ตรอกบางขุนพรหม แขวงบ้านพานถม เขตพระนคร กรุงเทพมหานคร 10200 peacelandkhaosan.com-bangkok.com/th/