ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
หากมีประสบการณ์จะรับพิจารณาเป็นพิเศษ
1. Provide the best service with good manner to all guests, travel agents, Co-workers.
2. Knowledge of Hotel and room Information of entire resort.
3. Knowledge of Airlines abbreviations.
4. Knowledge, Checking & filling of daily reports (guests data, utilization,rooming list, walk In, In house group name list )
5. Knowledge term of payments
6. Knowledge of Barter agreement.
7. Printing & Know how to read forecasts.
8. Prepare daily room availability report.
9. Knowledge of all hotel's room + meal rates, promotions, packages.
10. Handle reservation, amendment, cancellation & reconfirmatiom In computer system.
11. In put reservation, amendment, cancellation & reconfirmation In computer system.
12. Indentify no show / Prepare no show charge.
13. Print arrival list, slip booking.
14. Know how to reserve Limousine / Mini Van / Si - Chang / Thai Flying.
15. General Filing.
16. Have all documents stamped receiving time/date, keep record and forward them to Reseravation Manager.
17. Obey order of supervisor & proform additional assignments as directs by supervisor.
1. เซอร์วิสชาร์จ 100%
2. อาหาร 3มื้อ/วันทำงาน
3. ยูนิฟอร์ม
4. หอพักพนักงาน
5. ประกันสังคม / ประกันชีวิต AIA
6. วันหยุดนักขัตฤกษ์ 13 วัน / ปี
7. วันหยุดพักร้อน 6 วัน / ปี
8. ตรวจสุขภาพประจำปี
9. กิจกรรมฝึกอบรมภาษาอังกฤษ ฟรี
10. การรักษาพยาบาลเบื้องต้นที่คลินิคในโรงแรมฟรี
11. กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
12. บริการรถรับ-ส่ง ฟรี (นาเกลือ - สัตหับ กม.1)
Royal Cliff Hotels Group
353 Phra Tamnuk Road, Pattaya, Chonburi 20150, Thailand www.royalcliff.com/