×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant Reservation Manager / Reservation Manager (Grande Centre Point Ratchadamri)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor's degree is required in Business, Sales/Marketing or Hotel Management
- Graduated from an accredited college or university in an appropriate curriculum and considerable experience related to this field of work including some supervisory experience; or any equivalent combination of training and experience.

รายละเอียดงาน

Job purpose:
The Reservation Asst Manager/ Manager must display effective listening and communication skills, initiative, exercise good judgment and discretion, effective problem solving skills, and display creativity and ingenuity while providing maximum exposure for our hotel and its offerings.
To direct, supervise and provide leadership for the reservation team, in conjunction with revenue management efforts to achieve the highest levels of member/guest satisfaction, quality service and compliance with Grande Centre Point policies and procedures while meeting/ exceeding financial goals.

Key Responsibilities :
- Oversee the process and handling of all reservations, including managing Reservation Agents.
- Interview, train and manage reservation agents for the efficient operation of the department. Monitor performance and give feedback according to established standards.
- Be knowledgeable about the uses and functions of, GDS and PMS to ensure all systems are being maintained properly.
-Oversee group block management in the PMS system, working with other parties as needed.
-Audit reservations entered and verify accuracy of reservations. Ensure VIPs, room assignments and special requests are handled.
-Prepare and distribute weekly operational forecasts and keep all department heads well informed of any unexpected changes in levels of business.

สวัสดิการ

- 5-day workweek
- Service Charge
- Incentive
- Training & Development opportunity
- Vacation start from 10 days
- Social Security
- Group Insurance (IPD)
- OPD 36,000THB per year
- Dental Allowance 6,000THB per year
- Provident Fund
- Free Uniform
- Meal Allowance 2,500THB per month
- Meal Coupons

Service Charge

กรกฎาคม 2019 image
10,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Jira Chanthachai email telephone

Grande Centre Point Hotels

บริษัท แอล แอนด์ เอช โฮเทล แมเนจเมนท์ จำกัด - Grande Centre Point Ploenchit - Grande Centre Point Ratchadamri - Grande Centre Point Terminal 21 - Grande Centre Point Sukhumvit 55 - Grande Centre Point Pattaya - Grande Centre Point Space Pattaya - Grande Centre Point Surawong www.grandecentrepointhotels.com/
ปิดรับสมัครแล้ว