ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
- Bachelor?s degree in Human Resources, Administration or related field.
- Minimum of 3 years' experience in the hospitality industry, preferably operations; previous extensive training experience a definite asset.
- Confident & dynamic public speaker, able to communicate and interact effectively with all levels of an organization.
- Enthusiastic and positive personality with ability to build trusting relationships with others.
- Creative, effective leader and team player, possessing a high degree of professionalism, sound human resources management capabilities, business acumen, energy and determination.
- Outstanding communication skills, both written & verbal.
- Computer literate with working knowledge of; Ms Excel, Word, PowerPoint and other related computer applications.
- To plan, control, coordinate and participate in the training of the employees of the organization.
- Ensure that training develops skills, enhances productivity and quality of work.
- Establish orientation, training, developing and evaluating systems for the employees.
- To design, develop, plan, administrate and implement an effective and systematic training activities and programs for all levels or staff, resulting in a highly motivated, flexible and multi skilled workforce.
- Assess training requirements for the employees and create suitable programs to meet the requirements.
- To ensure implementation of an active and efficient Training system for all the departments.
- Ensure to assess the effectiveness of training after every training program conducted.
- Ensure to create a positive learning environment
- Any matter which may effect the interests of hotel should be brought to the attention of the management.
- Keep abreast of the latest information on innovations in trends in Hospitality.
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน / Day off 8 days per month
- วันหยุดนักขัตฤกษ์ / Public Holidays
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี / Vacation Leave
- ค่าบริการ / Service charge
- เงินรางวัลการชื่มชมจากลูกค้า / Guest comment rewards
- ประกันสุขภาพกลุ่ม / Group Life & Health Insurance
- ยูนิฟอร์มและบริการซักรีด / Uniform and Laundry Service
- อาหารพนักงาน 2 มื้อ / 2 Meals in staff cafeteria
- ตรวจสุขภาพประจำปี / Annual Medical Checkup
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี / Staff Party
- การฝึกอบรมและพัฒนาบุคลากร / Training and Career Opportunities
Salil Hospitality
สำนักงานใหญ่ เลขที่ 24 ซอยสุุขุมวิท 57 (บ้านกล้วยเหนือ) แขวงคลองตันเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110 www.salilhotels.com