ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ไม่จำกัดวุฒิ
ไม่จำกัด
full-time
- เคยมีประสบการณ์ด้านไอที อย่างน้อย 2-3 ปี
- มีทักษะในการแก้ปัญหาต่างๆ ได้ดี
- มีความขยัน อดทน
- รักงานบริการ
- มีทัศนคติที่ดีกับงานโรงแรม และงานบริการต่างๆ
- Supervises assigned Information Technology operations and employee, such as computer operations, production scheduling, data entry, telecommunications center, and user support / help desk functions.
- Determines work requirements, priorities, and best use of resources for scheduled operations as well as during unplanned incidents.
- Provides guidance to employee regarding work procedures, technical issues, work priorities, and special requests from customers.
- Troubleshoots technical, operational, or customer service problems and takes corrective action to resolve conflicts.
- Ensures security of assigned operational center and assumes delegated management responsibility during emergencies.
- Coordinates arrangements for service personnel to repair equipment insuring maximum up-time of all equipment.
- Upervises and participates in the study of operations and procedures, and recommends changes to improve methods, procedures, service levels, and operational efficiency.
- Prepares statistical and narrative reports regarding operational, vendor, or user activities.
- Provides training to assigned employee or other personnel regarding specialized computer applications.
12. Demonstrates continuous effort to improve operations, decrease turnaround times, streamline work processes, and work cooperatively and jointly to provide quality seamless customer service.
อาหาร และชุดพนักงาน
- ประกันชีวิต (กลุ่ม)
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ทำงาน 5 วันต่อสัปดาห์
- ทำงานวันละ 9 ชั่วโมง รวมเวลาพักแล้ว
- วันหยุดพักร้อน และวันหยุดนขัตฤกษ์
- ราคาห้องพักราคาพิเศษสำหรับพนักงาน ในเครื่อโรงแรม IHG
- การฝึกอบรม พร้อมใบ Certificate
- กิจกรรมพนักงาน
- โอกาสเติบโตในสายงาน
ไม่ข้อมูล
Holiday Inn Express Bangkok Soi Soonvijai
19 Soi Soonvijai, New petchburi Road, Huaykwang, Bangkapi, Bangkok 10310 bangkoksoisoonvijai.holidayinnexpress.com/