×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant HR & Training Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Qualifications

- Bachelor's degree in Human Resources Management or a related field
- Minimum of 3-5 years of experience in HR and training management position, preferably within the hospitality industry
- Excellent organizational skills and ability to handle multiple projects simultaneously
- Strong verbal and written communication skills to effectively communicate with team members and management
- Familiarity with employment laws and regulations in Thailand
- Proficiency in Microsoft Office Suite and HR software such as Workday, Bamboo HR, and Paylocity
- Willingness to work flexible hours and travel to different hotel properties as needed.

รายละเอียดงาน

This is a full-time on-site Assistant HR & Training Manager role respond for 4 properties including Wyndham Bangkok Queen Convention Centre, Wyndham Garden Bangkok Sukhumvit 42, Ramada Plaza by Wyndham Bangkok Sukhumvit 48 and Ramada by Wyndham Bangkok Sukhumvit 87. As the Assistant HR & Training Manager, you will be responsible for developing and administering training programs and documenting and improving HR processes within the organization. Day-to-day tasks include tracking employee progress, orienting new employees, evaluating employee performance, creating and facilitating training workshops, and participating in recruitment processes.

สวัสดิการ

-

Service Charge

มิถุนายน 2023 image
13,751.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

ปิดรับสมัครแล้ว