ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
เพศชาย/หญิง อายุ 30-50 ปี
- วุฒิการศึกษาระดับปริญญาตรี ในสาขาที่เกี่ยวข้อง
- ทำงานเป็นกะได้ รักงานบริการ มีมนุษย์สัมพันธ์ที่ดี มีความเป็นผู้นำ แก้ปัญหาเฉพาะหน้าได้ดี สุขภาพแข็งแรง
- มีประสบการณ์ผ่านการบริหารโรงแรมไม่น้อยกว่า 3 ปี
- มีความรู้ ความชำนาญด้านภาษาต่างประเทศเป็นอย่างดีอย่างน้อย 1 ภาษา เช่น ภาษาอังกฤษ ภาษาจีน เป็นต้น
- Ensure effective day to day running of each shift in achieving the goals
- Ensure front desk work process is according to the hotel standard
- Meet and greet all return guests, regular guests, VIP and guests of the hotel both or in absence of Assistant FOM or Senior FOM.
- Monitor daily arrivals by ensuring all guests requests are carried out, all realistic expectations are met, and reservations are honored.
- Conduct daily shift briefing, meeting, and daily training including pass on all relevant information to the employees on a timely manner.
- Ensure all issues relating to guest satisfaction are raised, monitored, and followed up on a timely basis.
- Conduct regular employee training and monthly meeting according to individual development plan; monitor their training tracking records.
- Do the roster, annual leave, sick leave and other leave requisitions in system on schedule
- Maintain and continuously improve building positive relations within the department and with other departments
- เงินเดือนตามตกลง
- วันหยุดประจำสัปดาห์ 6 วัน/เดือน
- Service Charge
- ยูนิฟอร์มพนักงาน 2 ชุด
- กองทุนประกันสังคม
- อาหารฟรีวันละ 2 มื้อ
- วันหยุดนักขัตฤกษ์
- วันหยุดพักร้อน
- คอร์สอบรมพนักงานฟรี
- และอื่นๆ อีกมากมาย
โรงแรม เอ-วัน กรุงเทพ
9 ซอยศูนย์วิจัย 4 ถนนเพชรบุรีตัดใหม่ แขวงบางกะปิ เขตห้วยขวาง กรุงเทพมหานคร 10310 www.a-onehotel.com/aonebangkokhotel/