×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Sales Coordinator

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Minimum education of Bachelor degree in Hotel & Tourisms Management, Business Administration, Marketing or relevant discipline.
- Minimum 1-3 years- experienced in sales support, sales administration, Sales Coordinator in hotel business or related experience.
- Possess good market knowledge
- Result Oriented. Polished personal presentation with warm, Confident and hospitable personality.
- Have a positive attitude toward challenges and the drive to excel.
- Possess professional with excellent communication and interpersonal
- Strive for result (Success oriented, Data finder, Initiate/pro-active)
- Flexible to respond to a range of different work situations
- Have excellent communication skills in written and spoken English.

รายละเอียดงาน

Answer client / bookers questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions.)
- Serve as the point of contact for clients and communicate with them by phone and email to respond to questions and requests.
- Responsible for coordinating internally with the sales & marketing team.
- Generating reports, preparing proposals, collections details, coordinating with clients & suppliers.
- Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, banquet event orders, CVGR Letter).
- Coordinates necessary arrangements with vendors relating to sales.
- Assist sales team by managing schedules, filing important documents and communicating relevant information.
- Monitor, screen, respond to and distribute incoming communications. Design, upload, extract and maintain customer databases. File and retrieve documents and reference materials.
- Good communicate, liaise, and negotiate internally and externally using appropriate methods.
- Develop and maintain positive working relationships with others; listen and respond appropriately to the concerns of other employees.

สวัสดิการ

- ประกันสังคม
- ส่วนลดค่าอาหาร
- วันหยุด 8 วันต่อเดือน
- อาหารฟรี 2 มื้อ (แคนทีน)
- อื่นๆ ตามกฎหมายแรงงานกำหนด

Service Charge

กรกฎาคม 2022 image
8,200.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Khun Weerayut email telephone

KALANAN Riverside Resort

17/55 ซอย สุขาประชาสรรค์ 2 บางพูด อำเภอปากเกร็ด นนทบุรี 11120 www.kalananriverside.com
ปิดรับสมัครแล้ว