×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Duty Manager

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

Minimum of two years of experience in similar position. Should be familiar with basic computer skills and previous experience in using Hotel management software?s, Telephone Switch board.
Must be able to communicate in English writing and speaking and other languages are advantages.
Good personality and charming is important to be the Assistant Manager in the way to represent themself on behalf of hotel management.
Proficiency in MS Office and Opera system
Excellent people skills

รายละเอียดงาน

Primarily responsible to ensure that Front Office shifts are run efficiently, providing outstanding guest service, assisting all Front Office staff and maintaining a calm, professional environment at all times.
Supervises and assign duty roster for F/O attendant, Concierge, Bell Counter, Guest Relations and Business Centre. Responsible for VIP movement in the Hotel.

สวัสดิการ


mployee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide.
Develop your talent through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within your property and across the world!
Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities.

Service Charge

มีนาคม 2024 image
14,500.00 บาท
ธันวาคม 2023
image
13,128.00 บาท
มกราคม 2020
image
12,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Nutt Phaophakin email telephone

Movenpick Hotel Sukhumvit 15 Bangkok

47 Sukhumvit Soi 15, Klongtoey, Wattana, Bangkok 10110 www.movenpickbangkoksukhumvit15.com
ปิดรับสมัครแล้ว