×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

IT Officer (พนักงาน IT)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ชาย

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

- Bachelor degree
- This position is only open to Thai nationals
- Bachelor?s degree in IT or Computer Science or related field
- At least 1-2 years of experience in all-rounded technical skills on desktop support
- Proactive, energetic, and positive attitude
- Good skills with PCs, LAN/WAN networks, Printers, Internet access
- Microsoft O365 skills is necessary
- Good skills with Windows 10-11 and Mac OS
- Experience troubleshooting systems
- Service-minded and good interpersonal skill
- Working knowledge of computer systems, security, network, and systems administration
- Experience with Hospitality related applications and or systems (PMS, POS, PBX)
- Proven experience in self-motivation, able to work independently, and be able to interact comfortably with all levels of host and management
- Ability to keep up with technical innovation and trends in IT support
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task

รายละเอียดงาน

- Monitoring system use and security
- Training coordination for existing/ new staff (users only).
- Apply system upgrades.
- Analysis of system problems, rectify errors (seek external assistance if required).
- Monitor systems procedures used recording in daily log if necessary and revise where appropriate.
- Compile monthly system performance reports.
- 24 hour Front Office system support on an ?on call? basis (both consistently on call).
- Monitor charges for hardware/software maintenance.
- Assist users in making the best use of the information that is available.
- Maintain integrity of data on system ensuring the Daily Backup was completed successfully.
- Coordinating needs to Departments, i.e. reporting, system use.
- Creating parameter reports for individual departments.
- Liaison with software and hardware vendor i.e. software maintenance, support and hardware installed.
- Maintain hardware/software including all UPS, maintenance agreements and monitor costs on an ongoing basis.
- Correct system software/hardware + UPS problems/faults.
- Ensure adequate supplies of DP consumables (e.g. ribbons, computer paper etc.)
- Maintain detailed log of all IT equipment (i.e. serial numbers, make, model, what software is on each computer, etc.)
- Perform other duties related as assigned by Manager, IT

สวัสดิการ

- 8 day off per month
- 9 working hour per day (including 1 hour break)
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 16 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund
- Provident Fund

Service Charge

มกราคม 2025 image
20,000.00 บาท
ธันวาคม 2024
image
17,000.00 บาท
สิงหาคม 2024
image
19,000.00 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Ms. Sawitta Sakunsanga email telephone

Adelphi Hospitality Group

16 Sukhumvit 49, Sukhumvit Road, Klong Tan Nuea, Wattana, Bangkok, Thailand 10110 www.adelphi49.com
ปิดรับสมัครแล้ว