ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว
หรือ
ปริญญาตรี
ไม่จำกัด
full-time
Male or Female, age not over 45 years old
Thai Nationality
Experience in a hotel or a related field is preferred.
Positive mindset, good personality, and service-minded
Good command of English
Ability to work a flexible schedule to include weekends and holidays.
1. Answer all incoming calls promptly, in an attentive, courteous, and efficient manner.
2. Answer guest inquiries about hotel services, facilities, hours of operation, and local area & attractions.
3. Book room reservations while focusing on maximizing room revenue and average rate using standard rate quoting scenario at all times. Upsell rooms when possible.
4. Enter reservations into the computer according to standard operating procedures.
5. Communicate and work closely with the Salesperson concerning group/meeting bookings.
6. Act as the primary liaison between the guest and the hotel.
7. Maintain an availability calendar and communicate all relevant information to the operations staff.
8. Maintain accurate files and reports.
เซอร์วิสชาร์จตามผลประกอบการ
กองทุนสำรองเลี้ยงชีะ
ประกันอุบัติเหตุและสุขภาพ (ประกันชีวิต, การรักษาแบบผู้ป่วยในและผู้ป่วยนอก, ค่าทำฟัน)
ตรวจสุขภาพประจำปี
วันหยุด 2 วันต่อสัปดาห์
วันหยุดประเพณีขั้นต่ำ 16 วันต่อปี
วันหยุดพักผ่อนประจำปีเริ่มต้น 6 วัน
อาหารวันละ 2 มื้อ
เครื่องแบบพนักงาน
Triple Y Hotel
948 โรงแรมทริปเปิ้ลวาย ถนนพระราม 4 แขวงวังใหม่ เขตปทุมวัน กรุงเทพฯ 10330 www.tripleyhotel.com