×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Customer Service & Administrative Officer

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Age not over 35 years old
-Male / Female.
-Thai nationality only.
-Able to work on multiple tasks
-E-commerce background, knowledge of Front Office or Reservation systems.
-Good command of written and spoken English.
-Minimum of 1 year of Distribution or E-Commerce experience in the hospitality industry.
-Existing relationship with OTAs, Market Manager is preferred.
-Demonstrated understanding of Web technologies, browsers, analytics, and content management systems and processes.

รายละเอียดงาน

Job Responsibilities

-Good background knowledge of Online Travel Agents & E-Commerce channels & Travel agents.
-Must be a good understanding and well knowledge of processing with Online Travel agent business & Offline agent businesses.
-Actively involved in planning initiatives to grow online and direct segments to hotels.
-Daily management of hotel online presence on various OTAs, websites, etc.
-To maintain accuracy, parity, and daily update of information, room rate, inventory, and other content in PMS, Channel manager tools.
Create, implement and optimize marketing initiatives and promotions online.
-Closely monitor and assist in the preparation of reports on market and competitor activities supporting documents for sales strategy meetings.
-Good communication, liaising and negotiating internally and externally using appropriate methods to facilitate the development of profitable business and sustainable relationships.
-Responsible for developing new business opportunities in order to achieve sales targets.
-Collecting payment and ensuring that all bookings are paid.
-Providing support to customers who may need to make a reservation, amend, or cancel a reservation.
-Response to the guests inquiry and review.
-Manage guest reservations.
-Other tasks assigned by the Customer Service & Administrative Manager or Operation Manager.

สวัสดิการ

-

Service Charge

ไม่ข้อมูล

ข้อมูลการติดต่อ

RoomQuest Hotel Co., Ltd.

333/3 ซอยลาดพร้าว 1 เขตจตุจักร แขวงจอมพล กทม https://roomquesthotels.com/
ปิดรับสมัครแล้ว