×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Guest Service Supervisor - ASAI Bangkok Chinatown

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

You will make it to the next round if you are:

? A Bachelor?s degree in Hotel Management or at least a High Vocational diploma in any relevant discipline or extensive work experiences.
? Minimum 2 year of experiences in operations of Front Office or in a similar capacity.
? Knowledgeable in Front Office Operations, PMS and industry related IT Systems.
? Excellent spoken/written communication skills in English and/or can communicate in a third language.
? Holds a professional, curious, outgoing and caring personality with excellent interpersonal skills.

รายละเอียดงาน

รับผิดชอบในตำแหน่งงาน และทำงานให้บรรลุเป้าหมายที่กำหนด

สวัสดิการ

Why joining us:

Your career goals are important to us, and you have a chance to join us on our mission and develop further skills and qualifications. On top of that we offer:

A competitive salary package
* Five-day work week.
* Duty meals.
* Group medical/ life insurance
* Monthly service charge
* Provident fund
* Performance bonus

If that sounds like you, please send your cover letter and CV in English to: [email protected]

Service Charge

มกราคม 2023 image
21,957.00 บาท
ตุลาคม 2020
image
2,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

ASAI Hotels by Dusit Hotels & Resorts

ASAI Bangkok Chinatown 531 Charoen Krung Road, Pom Prap, Pom Prap Sattru Pai, Bangkok 10100 Thailand www.asaihotels.com
ปิดรับสมัครแล้ว