×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Assistant General Manager ? Merchandising & Receiving

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปวส

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Bachelor's degree or higher
-At least 5 years of experience in retail business and experience in store management
-Leadership and communication skills
-Have skills in planning and analysis
-Able to communicate in English

รายละเอียดงาน

Job Summary & Purpose:

The Assistant General manager is responsible for assisting the Store Manager in all responsi-ble areas of Dry Foods, Grocery, and General Merchandise to ensure that target sales and profits, and total Club Member satisfaction are achieved. AGM oversees the good receiving process as well as Return to vendor process

Principal Accountabilities:
1. To help managing the assigned store to meet store target both financial aspects (espe-cially Dry Foods, Grocery, and General Merchandise) and operational standard as-pects (Store Appearance, Product variety, etc.).
2. To learn how to create schedule shift hours that would best suit the store operation to ensure the sufficiency and productivity of staffs.
3. To ensure that all associates provide exceptional service, respect, courtesy and friendli-ness to all Member to enhance good shopping experience.
4. To help setting staff meeting schedule on a regular basis for reviewing the working tar-get and ensuring that current and possible situations are being addressed.
5. Visits the departments of responsibility multiple times daily to evaluate conditions, and establish priorities and action plans.
6. To help planning, organizing and directing assigned store activities to incresase sales and profits.
7. To help controlling inventory throughout assigned store to maximize in stock conditions while minimizing back stock.
8. To communicate company message to the team correctly and efficiently, and provide their feedback to Clubs management.
9. To coordinate with all Club support team to make overall projects and assignments from Management achieve the target.
10. Oversees the good receiving process as well as Return to Vendor process within time-line
11. To ensure that proper safety procedures are being used.
12. To be self-updated with new Club and CFR working process and procedures.

สวัสดิการ

-

Service Charge

พฤศจิกายน 2023 image
5,000.00 บาท

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ - email telephone

บริษัท เซ็นทรัล รีเทล คอร์ปอเรชั่น จำกัด (มหาชน)

อาคารเซ็นทรัล สีลม ทาวเวอร์ ชั้น 2 เลขที่ 306 ถนนสีลม แขวงสุริยวงศ์ เขตบางรัก กรุงเทพมหานคร 10500 www.centralretailcareers.com
ปิดรับสมัครแล้ว