×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับผู้หางานForgot your password?
×
Username:
Password:
ลงทะเบียนสำหรับบริษัทForgot your password?
×
กรุณาเข้าสู่ระบบก่อนใช้งาน หรือกดปุม "สมัครสมาชิก" เพื่อฝากประวัติก่อนสมัครงาน
×

Front Office Manager (Urgent !)

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

แนะนำตำแหน่งใกล้เคียง

ดูตำแหน่งงานทั้งหมด

หรือ

ตำแหน่งนี้ปิดรับสมัครแล้ว

ข้อมูลตำแหน่งงาน

ความต้องการพื้นฐาน

การศึกษา

ปริญญาตรี

เพศ

ไม่จำกัด

การจ้างงาน

full-time

คุณสมบัติผู้สมัคร

-Bachelor or Master Degree in Business Administration, Hospitality Management, Hotel Management or a related field is required.
- Previous hospitality experience at a luxury hotel at least 5 years to Management and / or supervisory Guest Services experience.
-Good command in English language both of written and spoken.
-Excellent guest service skills, guest-oriented and service-minded
-Strong communication, service and leadership skills.
-Open-minded and flexible with a can- do attitude.
-Working knowledge of various computer software programs (MS Office, knowledge of OPERA is an advantage)
-Be flexible at all times in order to cover the unexpected needs of the Hotel.

รายละเอียดงาน

-Oversees all guest services operations, including front desk, reservations, concierge, bell staff and transportation services to ensure quality and guest satisfaction.
-Manage, trains and develop the front desk team to be professional services
-To act as a duty manager for the hotel, ensuring all guests are satisfied, both internal and external.
-Set departmental targets and objectives, work schedules, budgets, and policies and procedures.
-Display a pro-active and leading role in terms of service, culture, development, team image, systems, procedures and skill development.
-Maintains a detailed knowledge about the hotel's services and hours of operations.
-Take reservations using the hotel reservation system, ensuring maximum occupancy and rates are obtained.
-Meets and greets all regular returns guests, VIP and guests of the hotel, makes them impression with our special services.
-Evaluate guest satisfaction levels with a focus on continuous improvement to ensure that services meet customer specifications.
-Handles all guests complaints and monitors our guest history files.

สวัสดิการ

- Floating service charge
- 2 day -off a week
- Day off-birthday and birthday gift
- Public holiday 15 days
- Annual leave 6-15 days (depending on employee level and years of service)
- 2 duty meals per day
- Group Insurance
- Social Security benefits
- Annual check up
- Uniform and laundry service
- Staff New Year party and other activities

Service Charge

กันยายน 2023 image
8,232.61 บาท
เมษายน 2023
image
15,108.81 บาท
สิงหาคม 2022
image
11,349.40 บาท
ดูทั้งหมด image

ข้อมูลการติดต่อ

สอบถามข้อมูลที่ Orapin Sujittosakul email telephone

MASON HOTEL

285 M.3 Najomtien, Sattahip, Chonburi 20250 www.masonpattaya.com
ปิดรับสมัครแล้ว